11 Haziran 2014

İNŞAAT MÜHENDİSİ PASTASI


Eşimin doğum günü için zevkle hazırladığım eğlenceli bir pasta. İki ay boyunca girmediğim oyuncakçı kalmayana kadar aradım, sonunda tam istediğim gibi bir set buldum. İşin en hoş tarafı pastayı sunarken evdekilerin yüz ifadesi görülmeye değerdi. Sağlıkla, huzurla nice doğum günlerine...


Hazırlanışı

Pandispanya kekimizi daha önce hazırlamıştık. Aşağıdaki link de bulabilirsiniz. Tarifte bulunan limonları eklemeyebilirsiniz. 

Onun dışında pandispanya yı ikiye ayırdım. Süte biraz nescafe karıştırarak ıslattım. Arasına kakaolu krem şanti ve fıstıklı drajelerden ekledim ve biraz da şokella sürdüm. Üzerini pasta kreması ile süsledim. Afiyet Olsun...

http://www.okuzgozucafe.blogspot.com.tr/2012/11/pandispanya-keki-ve-puf-noktalari.html


Hiç yorum yok: