23 Ocak 2013

CAFE'DEN SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYESİ



Öküzgözü Cafe den Sevgililer Günü Sürprizi.

Bu gördüğünüz şirin iki kupa, çerezlik ve kalpli kurabiyelerden oluşan hediye sepeti cafe takipçilerinden birinin olacak.

Son Katılım tarihi : 13 Şubat 2013   Saat 24:00

Çekiliş için yapmanız gereken;

·         Facebook da yeni kurduğum  ‘’Öküzgözü Cafe’’ sayfasını beğenmeniz  ve sayfadaki çekiliş duyurusunun altına yorumlarınızı yazıp sayfayı paylaşmanız.

·         Ya da yorumlarınızı www.okuzgozucafe.blogspot.com adresine girerek Çekiliş Duyurusunun altına da yapabilirsiniz.

Duyuruları sevdiklerinizle paylaşarak onlarında kazanmasını sağlayabilirsiniz.

Yurtdışında bulunan sevgili takipçilerim, sizde onlar adına katılabilir, Türkiye deki sevdiklerinize hediye edebilirsiniz.

Yorum yaparken, site hakkındaki yorumlarınız, en çok hangi yemeği beğendiğiniz, sitede görmek istedikleriniz ve içinizden gelen her türlü paylaşımları yapabilirsiniz.

www.okuzgozucafe.blogspot.com dan yapacağınız yorumlarda adınızı, soyadınızı ve google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden Anonim i seçmeyi unutmayınız.

ÇEKİLİŞ GÜNÜNÜ İPLE ÇEKİYORUM. BAKALIM KURABİYELERDEN OLUŞAN BU GÜZEL SEPET KİMİN OLACAK..

HERKESE BOL ŞANS!!!

10 yorum:

Adsız dedi ki...

En çok kereviz salatasını beğendim ;)) aslı gezgin

Adsız dedi ki...

Gideceğin yoldan eminsen, engeller 'dinlenme noktan' olmaktan öteye gidemez. » der Paulo COELHO..
belli ki gideceğin yoldan emin olarak çıkmışsın bu yola..yapıp sunduğun her yeni yemek yeni bir heyecan ve güzellikle çıkıyor karşımıza.yayınladığın yemeklerden denediğim 3 tarif oldu görünüşleri kadar yapma aşaması da keyifliydi..eminim bu bilgilere erişmende,güzel yemekler yapmanda annenin katkıları da büyüktür..
Yürek mideyi değil, mide yüreği sürükler..ve güzel bir amaca sürüklendiğin için başarılı olduğunu düşünüyor ailene ve sevdiklerine güzel yemekler yapacağın başarı dolu seneler diliyorum..açların da karnının doyduğu,kimsenin yoksulluktan dem vurmadığı bir dünya hayaliyle...emeğine,yüreğine sağlık ..DİLEK DEMİR

Unknown dedi ki...

Dilekcim ne güzel dilekler. Öpüyorum...

Sevgililer Günü Hediyesi dedi ki...

iphone 5 alan bir sevgili istiyorum hihihi

Adsız dedi ki...

işte duygum sayın arkadaşlar;bayıldım..bayıldımm!!!!:)) Özlem

Adsız dedi ki...

Aysuncum face'e heyecan kattın ne güzel..sabırsızlıkla sonucu bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

adımı yazmayı unutmuşum :) Aysun Yüceler Akal

Adsız dedi ki...

Acaba benim de çekiliş hakkım var mı:)) Ablan:))

Unknown dedi ki...

Üzgünüm :( birinci derece yakınlar katılamıyor :(

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

facebooktan beğendim ve çekilişi paylaştım. ayrıca facebookta blog çekilişini de paylaştım. inşallah bu güzel hediyeler bana nasip olur:)

https://www.facebook.com/selda.akcay.31

selda akçay
sosyetepazarim@gmail.com