3 Ekim 2012

BÖRÜLCE SALATASI



Arkadaşlarımı, sevdiklerimi ağırlamaya ve onlara yemekler hazırlamaya bayılıyorum. Burdan arkadaşlarıma sesleniyorum, yaptığım herşeyin içinde kocaman sevgim de var :-) Bu da sevgili arkadaşlarım Ayşegül & Ertan çifti için yaptığım bir salata. Boludan aldığım börülceleri ne zamandır yapmayı planlıyordum, kısmet onların oldu. Közlenmiş kırmızı biberlerim de içine çok yakıştı. Kilo kilo közleyip dondurucuya attım ki bu harika biberlerden kışın da faydalanalım diye. Börülceleri bir gece önceden ıslatıp düdüklü tencerede haşlayın. Ben salatayı göz kararı yaptım. Siz neyi seviyorsanız onu daha çok koyabilirsiniz. Ben çok beğendim, bakalım sizde beğenecekmisiniz.

Hazırlanışı

Börülce (Haşlanmış)
Soğan
Konserve Mısır
Kornişon Turşu
Közlenmiş Kırmızı Biber
Taze Soğan
Nar Ekşisi
Zeytinyağı
Tuz
Limon

Tüm malzemeleri resimde gördüğünüz gibi doğrayın ve sosları ekleyin :) Ne kadar kolay değil mi? :-)) Afiyet Olsun....




Hiç yorum yok: