5 Mayıs 2015

OTLU KREP


Çayınızın yanında tüketebileceğiniz güzel bir öğün hazırladım sizlere. Ben bu tarifi denedikten sonra içine kattığım otları dolabımda eksik etmemeye başladım. Böylece her an ailem ve misafirlerim için hazırlayabiliyorum. Otların miktarını vermiyorum, kendi damak zevkinize göre ayarlayabilirsiniz fakat ben fazla koyuyorum, neredeyse harcın tamamı yeşil görünüyor, bana göre böyle daha lezzetli. Afiyet Olsun :) 



Malzemeler
  • 3 Yumurta
  • 1 çay bardağı Süt
  • 1 çay bardağı Un
  • Maydanoz
  • Dereotu
  • Taze Soğan
  • Tuz
Hazırlanışı

Yeşillikleri çok ince olarak kıyalım. Bir kasede yumurta, süt ve unu çırpalım. Yeşillikleri ve tuzunu kaseye ekleyip iyice karıştıralım.

Krep tavasına çok az yağ ekleyip, hazırladığımız harçtan kepçe ile ekleyelim. Arkalı önlü ve mümkünse krebi havaya atarak pişirelim :-)

Hiç yorum yok: