13 Mayıs 2013

KANAL D "MUTFAĞIM" PROGRAMINDAYIZ





Efendiiiiim nasıl anlatsam bilemiyorum. Rüya gibi mi desem, şaşkınlık mı desem yada heyecanlı bir tedirginlik mi? Bir işe kalkıştım ve iyi ki de yapmışım. Kanal D nin sevilen programı "Mutfağım" programı evime konuk oldu. Hayatım boyunca yaşayabileceğim (tabi ki düğünümden sonraki :D ) en heyecanlı günü yaşadım. 

Sabahın 6:30 unda alarmın çalması ile başlıyoruz. Balkondan bakıyorum, 8 kişilik ekip koca bir minibüs den bize el sallayarak iniyorlar. Günün ne kadar güzel geçeceğinin ilk sinyallerini alarak rahatlıyorum. 

Dış mekan çekimi için Anıtkabir i çok istememe rağmen prosedürlerin fazla olması nedeni ile gerçekleştiremedik. Bunun yerine Kuğulu Park ve Seğmenler Parkını tercih ettik. Biri mikrofonu takıyor biri saçlarımı düzeltiyor biri ne söyleyeceğimi anlatıyor :-) Yani kendinizi bir film artisti gibi hissediyorsunuz :-))) 

Nursel den hemen bahsedeyim. Ekranlardaki kadar tatlı ve çok güzel bir hatun :-)


Programı izleyenler bilecektir. Nursel in sürekli bahsettiği kameraman Volkan ile de sizleri tanıştırayım. Merak edenler için...




Sonra geldik yemeklerimizi hazırlamaya. Ankara'nın yöresel yemekleri. Menümüz ;

- Bici Aşı
- Kaşık Atması
- Bazlama Kebabı
- Tandır Çöreği
- Ablamın hazırladığı Patates çanağında Rus Salatası ve Sultan Lokumu

En dikkatimi çeken nokta, tüm gün boyunca bir kez bile mutfağı toplamadım. Ekibin tamamı hiç ayrım yapmadan mutfağı topladı, bulaşıkları yıkadı ve sofrayı kurdu. En başka Büşra' nın yardımlarıyla. 






Günün sonunda çekimlerin rahat ve sorunsuz geçtiği için teşekkür ederek ayrıldılar. Bana bu güzel heyecanı yaşattıkları için hepsine çooook teşekkür ediyorum. Belki bir gün başka bir programda daha oluruz. Hoşçakalın....

Hiç yorum yok: