18 Nisan 2013

NEDEN ÖKÜZGÖZÜ?


Şimdiye kadar hep yaptığım yemekleri ve restaurantlar da denediğim yemekleri sizlerle paylaştım. Denediğim yemekler ve tatlar her seferinde bana heyecan verdi. Bütün bunları yaparken, bloğumun ismi konusunda sizlere açıklayıcı ve detaylı bilgi vermediğimi fark ettim. 

Benim yemek kültürü merakımdan da önce uzun yıllara dayanan bir merakım daha var ki; o da kırmızı şarap. Bağlardan başlayan ve kadehlerimize kadar gelen büyüleyici bir yolculuktan bahsediyorum. Kırmızı şarabı hiç bir zaman sadece bir içki çeşidi olarak görmediğimi de belirtmeden geçmeyeceğim. Şarap bir içki olması yanında, mükemmel bir kültüre sahip yaşayan bir canlı. 

Gurmelik yolunda ilk adımımı atarken, sitenin ismi konusunda farklı görüşler ve düşünceler vardı. Şarap merakımdan dolayı mutlaka şarap ile ilgili bir terim olacağı kesindi. Bir çok seçenekler arasında en ilgi çekici olanı ülkemizin değerli şaraplık üzümlerinden olan "Öküzgözü" idi. Merak eden takipçilerimizin merakını giderdikten sonra bundan sonraki yazıda Öküzgözü Üzümünü tanıtacağım.  İlerleyen günlerde de şarap kültürü üzerine hoş yazılarımız olacak.

Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok: