17 Ocak 2013

FIRINDA KARNIBAHAR


Bloğu olanlar bilir. Günlük ve haftalık kaç kişi girmiş, hangi yemek kaç kez açılmış, bunların sayısını görme şansımız var. Cafeyi kurduğum günden beri günlük birçok kez ziyaret edildiğini görmek ayrıca mutluluk verici. Şimdi konu nereye gidecek acaba? diyebilirsiniz. Şöyle ki. Ben bir tatlı yayınladığım zaman, özellikle şekli şemali de güzelse ve bu tatlı 200 kez tıklanıyorsa, sebze olduğu zaman 50 oluyor. Yazık değil mi sebzeciklere :( Tamam ben de sebze sevmiyorum ama onları güzelleştirmek için elimden geleni yapıyorum. Benim gibi sebzeyi fazla sevmeyen biri bu karnıbaharı büyük bir iştah ile yiyorsa demek ki yemeğimiz başarılı olmuş. Lütfen yaptığım sebzecikleri de ihmal etmeyin.



Malzemeler
  • Karnıbahar
  • 1 Kuru Soğan
  • 2 adet Domates
  • 250 gr Kıyma
  • 4-5 adet tatlı Sivri Biber
  • Kaşar
  • Zeytin yağı, Tuz, Karabiber
Hazırlanışı

Karnıbaharları küçük ayırarak biraz diri kalacak şekilde buharda pişirin. Piştikten sonra zeytinyağında biraz kavurun.

Soğanı yemeklik doğrayın ve ayrı bir tencerede yağda kavurun, ardından yemeklik doğradığınız biberler, domatesler ve kıymayı ekleyin.

Tüm malzemeler piştikten sonra tuzunu ve karabiberini ayarlayıp hepsini karıştırıp borcama yerleştirin. Kaşar peynirini rendeleyip üzerine serpin. Yemeği fırına vererek üzerindeki kaşar eriyip, biraz kızarana kadar bekletin.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yaptığınız her yemek çok başarılı, bugün ne yapsam diye hiç düşünmüyorum, sayfanıza giriyorum yayınladığınız yemeği mutlaka ogün yapıyorum. ( geçenlerde rende markası soran kişi :) )..

Unknown dedi ki...

Harika :-)) Böyle güzel mailler almak heyecan verici. Takip etmeye devam edin zira yakında güzel bir çekilişimiz olacak. Mutlu günler...